Followers

Saturday 2 February 2013



Alhmadulillah allah masih bagi kesempatan untuk aku terus benrnyawa di atas muka bumi ini..

Sedikit penderitaan yang die berikan buat aku untuk kuat semangat......yaa  allah kdg kdg x mampu nak

ubat -ubat setiap hari,jumpa doktor....pperit ,rasenya hidupp,rase x tertanggung rasenya..apapun my mum

inspirasi aku....Satu ketentuan yg x akan dpat aku putar balik...kini sudah 3 tahun aku bertarung,entah berapa lama masa yg ade...Berdoa berdoa dan terus berdooa agar kesihatan aku terus sampai akhir hayat....amin.....


mu mum..love him so much..ky inspirasi...
sakit sihat aku die yg jaga
menjadi ayah kepada aku..love mum..
sanngup ambil cuti jaga adik
syg mum....

Hari hari yang dilalui akan ku laluinya dengan penuh ketaqwaan...takdir allah di tanganye....


No comments:

Post a Comment